V Solaru je spokojenost zákazníků naší nejvyšší prioritou. Pokud vaše objednávka nesplní vaše očekávání, nabízíme několik možností vrácení nebo výměny.
Máte právo od objednávky odstoupit do 14 dnů od jejího doručení bez udání důvodu.
Chcete-li uplatnit své právo odstoupit od smlouvy, zašlete nám e-mail na: podpora@solaro-energie.cz
Uveďte číslo vaší objednávky a informujte nás, že si přejete uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy.
Poté, co nás o tom informujete, máte navíc 14 dní na vrácení zboží k nám.
Také přijímáme vrácení nebo výměny v následujících případech:
Dorazilo vaše zboží poškozené, nebo jste obdrželi špatný produkt?
Prosím kontaktujte nás do 7 dní od obdržení v podpora@solaro-energie.cz
Pokud je to možné, přiložte fotografie produktu a balení.
Budeme s vámi spolupracovat, abychom našli vhodné řešení, například bezplatná výměna nebo vrácení peněz.
Chtěli byste vyměnit položku za jinou verzi (např. jinou barvu nebo velikost)?
Kontaktujte nás prosím do 14 dní od obdržení v podpora@solaro-energie.cz
Výměna je možná pokud je položka v novém, nepoužitém stavu a v původním obalu.
– Položky musí být vráceny nepoužité, nepoškozené a v původním obalu
– Náklady na zpětné zaslání hradí zákazník, pokud vrácení není způsobeno naší chybou
– Vrácení zboží bez předchozího kontaktu e-mailem na podpora@solaro-energie.cz nelze zpracovat
Jakmile obdržíme a zkontrolujeme vaši vrácenou položku, bude celá částka nákupu vrácena do 14 dní na původní platební metodu.
V případě výměny bude nová položka odeslána, jakmile obdržíme původní.
Vyhrazujeme si právo odmítnout vrácení peněz, pokud nebudou splněny podmínky pro vrácení.
Vezměte prosím na vědomí, že veškerá cla, místní daně nebo celní poplatky, které ukládají orgány v cílové zemi, jsou odpovědnost zákazníka. Tyto náklady nebude vrácena společností Solaro.
Máte-li jakékoli dotazy týkající se vrácení zboží, vrácení peněz nebo výměn, neváhejte nás kontaktovat na: podpora@solaro-energie.cz
Snažíme se odpovědět na všechny dotazy do 24 hodin v pracovních dnech.